اسباب بازی آشپزخانه بزرگ دخترانه و دردسر بزرگ در نیویورک

اولین تولد بزرگ بچه ها نزدیک است و فرزندان شما همه دوستان خود را دعوت کرده اند. گروه دور هم پشت میز می نشینند و کم کم کادوها را باز می کنند. کاغذ بسته بندی به سرعت پاره می شود و روی زمین می افتد.

اسباب بازی آشپزخانه دخترانه بزرگزیادی ظاهر می شوند: یک عروسک جدید، یک پازل روی حیله و یک بازی روی تخته. وای بچه شما خوشحال میشه بازی تخته ای بلافاصله انجام می شود، زیرا مدت هاست که مورد نظر بوده است.

در اینجا می توانید دریابید که اسباب بازی ها چقدر همه کاره هستند و کدام بازی ها برای چه گروه سنی مناسب هستند:

عروسک ها، پازل ها و موارد دیگر: اسباب بازی ها بسیار متنوع هستنداسباب‌بازی‌ها باید به کودکان شادی بخشد، آنها را به فکر کردن تحریک کند، چیزی به آنها بیاموزد و مهارت‌های حرکتی را تقویت کند.

شما می توانید از بین دسته بندی های مختلف بازی انتخاب کنید. نمای کلی زیر به شما نشان می دهد که کدام گونه ها در دسترس هستند و چه مزایایی برای فرزندان شما دارند.

کودکان می توانند تفکر منطقی خود را با بازی های ذهنی و مهارتی توسعه دهند. هدف اغلب حل وظایف دشوار، ترکیب آنها یا تشخیص الگوهای خاص است. نمونه های کلاسیک این بازی پازل، حافظه یا شطرنج است. علاوه بر این، بازی های مهارتی در زمینه ساخت و ساز وجود دارد که در آن جوانان می توانند مهارت های حرکتی ظریف و تفکر فضایی خود را آموزش دهند.

با کمک دستورالعمل‌ها، کودکان می‌توانند ساختمان‌ها یا وسایل نقلیه را به عنوان کیت‌های مدل بازسازی کنند تا در پایان محصول نهایی را داشته باشند که بتوانند به آن افتخار کنند.

اسباب بازی های فضای بازمنطقه اسباب بازی های بیرونی شامل اسباب بازی هایی است که فرزندان شما عمدتاً با آنها در بیرون بازی می کنند. اینها شامل وسایل نقلیه کودکان مانند سه چرخه یا کت کار و همچنین سرسره، استخرهای پارویی و قاب های کوهنوردی می شود.

با مقابله با آن، کودکان می توانند تعادل خود را آموزش دهند و مهارت های حرکتی را ارتقا دهند. وقتی کودک برای اولین بار به تنهایی دوچرخه سواری می کند یا برای اولین بار به طور مستقل از سرسره پایین می رود، یاد می گیرد که به خود اعتماد کند و اعتماد به توانایی های خود را تشویق می کند. در عین حال، وسایل نقلیه میل به حرکت در بیرون در هوای تازه را برآورده می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *