اطلاعاتی در مورد انواع رز مشکی

شما می توانید تاریخچه رز سیاه را در روم باستان و تمدن یونان باستان بیابید. در آن زمان، این تمدن ها نماد رز سیاه به عنوان قدرت و قدرت بودند. با توجه به این باور، رز سیاه به نمادی منحصر به فرد و محبوب در کتاب ها و فیلم های داستانی تبدیل شد.

توجه داشته باشید که این گل ها برای مدتی پس از سقوط تمدن روم و یونان ارزش خود را از دست دادند. با این حال، این گل ها در دوران ویکتوریا دوباره ظاهر شدند و به زبان ماکابر و گوتیک معروف شدند.

برخی از مردم و نمایندگان سلطنتی دوران قدیم نیز از آن برای زبان گل استفاده می کردند که به نام فلوریوگرافی معروف است. این روشی برای برقراری ارتباط با استفاده از کدها برای جلوگیری از درک پیام توسط دیگران است.

مانند همه رزهای دیگر، رز سیاه نیز معانی مختلفی دارد. در اینجا برخی از مهمترین و مورد بحث ترین آنها آورده شده است.

امید- رنگ سیاه این رزها نشان دهنده امید و خوش بینی است. مردم آن را بهترین گل برای ایجاد انگیزه و تشویق می دانند. این به شما اعتماد به نفس و قدرت می دهد تا سخت کار کنید و به موفقیت برسید.

عشق ابدی- گل رز سیاه نماد عشق ابدی است، زیرا بسیاری از مردم بر این باورند که به شما کمک می کند همسر روح خود را جذب کنید. همچنین باید بدانید که رز سیاه نیز نشانه ای از عشق و محبت واقعی است.

قدرت و رمز و راز- از آنجایی که سیاه یک رنگ غیر معمول و منحصر به فرد است، از احساس رمز و راز و قدرت دوری می کند. گل رز سیاه نماد تولد دوباره و نشان دهنده آغاز یک زندگی جدید است.

این به دلیل ظاهر فراموش نشدنی آن است که مردم سال ها هرگز آن را درک نکرده اند و آن را به نمادی از رمز و راز تبدیل کرده است.

 

  • منابع:
  1. Black Rose- Everything You Need to Know – The Million Roses
  • تبلیغات:
  1. کراتین مو را جایگزین روغنهای صنعتی که به موهای خود میزنید کنید!
  2. بروزترین لوله پلی اتیلن دنیا به دست بشر تولید شد!!
  3. تولید نوعی زیرانداز با قابلیت دفع حشرات!
  4. توپی که باعث مرگ بازیکن مشهور شد در کدام موزه نگهداری می‌شود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *