اقدام یک تولید کننده جهت فروش میلیاردی خودکار فانتزی چند رنگ

پیتر وودز 9 مزیت جالب استفاده از خودکار فانتزی چند رنگ را به جای تایپ کردن در کتاب خود «نوشتن موفق برای محققان کیفی» (فقط در نسخه های 1 و 2 گنجانده شده است) خلاصه کرده است، که احتمالاً باعث می شود بیشتر قلم را برداریم.

پاک کردن مطالبی که با قلم نوشته اید مانند پاک کردن چیزی که از روی مداد نوشته شده است، فرآیند آرامی نیست و پاک کن هایی وجود دارد که قادر به پاک کردن نوشته های خودکار هستند و در عین حال می توانید از مایع اصلاحی برای پاک کردن مطالبی که با قلم نوشته اید استفاده کنید.

تا زمانی که بتوانید نوک مداد را تیز کنید می توان از مداد استفاده کرد و هر بار که مداد را تیز می کنید، کوتاه تر می شود. هنگامی که فضای بیشتری برای تراشیدن مداد وجود ندارد، باید از مداد جدید استفاده کنید.

قلم تا زمانی که جوهر داشته باشد قابل استفاده است و هنگامی که جوهر تمام شد، باید یک خودکار جدید بخرید و برای خودکارهایی که قابلیت پر کردن مجدد دارند، می توانید بارها و بارها از خودکار استفاده کنید.

خودکار فانتزی چند رنگ

علیرغم اینکه بیشتر کارهای نوشتاری که امروزه انجام می شود در پردازشگرهای کلمه است، هم خودکارها و هم مدادها همچنان توسط بچه ها و همچنین بزرگسالان مورد استفاده قرار می گیرند.

همه ما دوست داریم هر روز از کمک های الکترونیکی خود برای نوشتن استفاده کنیم و آنها راحت، سریع هستند و داستان های ما را فوراً به یک محصول تقریباً تمام شده قالب بندی می کنند.

قلم به سرعت به فراموشی سپرده می شود.

1. برای سهولت و اقتصاد
وودز توضیح می‌دهد که دفترچه یادداشت و خودکار انعطاف‌پذیرترین ابزارهای یادداشت برای کار میدانی هستند که می توانید از خودکارهای چند رنگ برای حاشیه نویسی، ترسیم یا ارجاع متقابل استفاده کنید.”

برای او آنها “برای یادداشت کردن ایده ها و افکار هنگام بیرون رفتن با سگ، حمام کردن، حفر باغ یا انجام هر کاری، در هر مکانی ایده آل هستند.”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *