ام دی اف سه میل خام با نام جدیدی رونمایی شد

در اینجا مزایا و معایب استفاده از ام دی اف برای ساخت درب های ترکی و همچنین مقایسه کیفیت آن با سایر متریال ها آورده شده است و ام دی اف از براده های چوبی پراکنده ریز ساخته شده است که به اندازه کافی فشرده شده است و نام دیگر ام دی اف مذکور ام دی اف سه میل خام است و خشک کردن چوب با پردازش با کلاسورهای منحصر به فرد و پرس گرم تحت فشار شدید برای ایجاد ماده به دنبال دارد.

تخته‌های ام‌دی‌اف صرفاً با استفاده از مواد کیورینگ ارگانیک ساخته می‌شوند که اطمینان می‌دهد که الیاف محکم به چوب واقعی می‌چسبند و لیگنین یکی از این مواد است که یک ماده طبیعی است که در دمای بالا از چوب آزاد می شود.

گران ترین سازه های درب آنهایی هستند که تماماً از چوب جامد ساخته شده اند. مواد طبیعی هم از نظر سازگاری با محیط زیست و هم از نظر تطبیق پذیری در ساخت بی نظیر هستند و با این حال، درهای چوب جامد دارای معایبی هستند.

ام دی اف سه میل خام

دال های درهای داخلی ساخته شده از ام دی اف یک تکه و یکپارچه از ام دی اف (تخته فیبر با چگالی متوسط) است که برای رنگ آمیزی تمیز و مدرن طراحی شده است که در آشپزخانه یا حمام فوق العاده به نظر می رسد.

درب اسلب با طرح های مدرن که اغلب بر زوایای یا تعادل تاکید دارند و از سطوح صاف و بدون درهم و برهم استفاده می کنند، به خوبی کار می کند و این درب به لطف نور و طرح رنگی، تفاوت را ایجاد می کند و شخصیت خاص خود را به آشپزخانه شما ارائه می دهد و انتخاب رنگ شما در نهایت تعیین می کند که درب اسلب شما چقدر در خانه شما جذاب به نظر می رسد.

برای اطمینان از اینکه درب‌های شما برای کارهای نهایی شما آماده هستند، کارکنان ما با قیمت 11.50 دلار آماده می‌شوند. با همان قیمت، سخت‌افزار و سوراخ‌هایی را نیز در اختیار شما قرار می‌دهیم تا بتوانید لولاهای مخفی اروپایی را روی آن نصب کنید و درب شما این درب ها از تخته فیبر با چگالی متوسط تشکیل شده اند که در حین نصب نیاز به کشش کم یا بدون کشش دارند و ظاهر طبیعی آن قابل مقایسه با چوب جامد است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *