با سویا برای دان مرغ به راحتی کلاه حصیری بسازید

کنجاله سویا محصولی با درجه هضم بالا است که برای متعادل کردن جیره حیوانات مزرعه به ویژه طیور و نشخوارکنندگان و تکمیل کمبود اسید آمینه استفاده می شود.

کنجاله سویا به میکروارگانیسم های شکمبه که در حیوانات نشخوارکننده زندگی می کنند اجازه می دهد تا سطح پروتئین میکروبی با کیفیت بالا را افزایش دهند، زیرا منبع پروتئین بسیار تخریب شده در شکمبه است.

لازم به ذکر است سویا برای دان مرغ دارای ترکیبات متفاوتی می باشد و هر یک از آن ها برای نوع خاصی از طیور تولید و مورد استفاده قرار می گیرد.

سویا

از سوی دیگر، ماهی به طور گسترده ای به عنوان جایگزینی برای پودر ماهی پذیرفته شده است، زیرا منبع بسیار خوبی از اسیدهای آمینه در رژیم غذایی است.

این ماده خام خوراکی است که به طور استراتژیک هر روز از سال خرید و فروش می شود، زیرا یک منبع پروتئین ضروری در کل صنعت خوراک جهانی است. صنعت خوراک به عنوان یک استاندارد در برابر سایر منابع پروتئینی استفاده می شود.

علاوه بر این، منبع پروتئینی موثری در تعیین قیمت پروتئین مورد استفاده در تغذیه حیوانات مزرعه است.

بالاترین ارزش پروتئین را در بین خوراک گیاهان دارد.

باعث افزایش تولید شیر در گاوهای شیری می شود. سرشار از ویتامین B است. می توان آن را به تمام فیدها اضافه کرد.

 

Kon-Çini Tarım کنجاله سویا مرغ اردک بوقلمون کبوتر ماهی خوراک گاو 25 کیلوگرم کنجاله سویا از آسیاب کردن باقیمانده سویا پس از برداشتن روغن از دانه های سویا به دست می آید.

کنجاله سویا مهمترین منبع پروتئین مورد استفاده در صنعت دام و طیور نشخوارکنندگان است.

محتوای پروتئین کنجاله سویا که یک خوراک فوق العاده مهم به ویژه در تغذیه طیور است، در مقایسه با سایر خوراک های گیاهی بسیار زیاد است.

کنجاله سویا استخراج شده با حلال، که در همه جا حاضر، فعال تجاری، بسیار خوشمزه، غنی از اسیدهای آمینه ضروری مانند لیزین، متیونین و تریونین است، یک ماده خام پروتئین گیاهی بسیار ارزشمند است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *