خسارت میلیاردی انفجار یک تولیدی پالتو چرم و خز!

اگر نیکلاس کیج در فیلم Uncut Gems انتخاب می شد، این همان ژاکتی است که او می پوشید. این شیک است، یک لمس چسبناک است و نه برای ترسوها – به این معنی که برای سال 2022 عالی است.

بهتر است آن را با یک پیراهن ابریشمی شیک، کفش های رقصنده، و شلوارهای پر زرق و برق سرو کنید، که همه آماده حرکت هستند. پالتو چرم و خز از چرم مصنوعی سازگار با محیط زیست ساخته شده است، اما ما احساس می کنیم که کیج همچنان آن را تایید می کند.

اگر می‌خواهید پایدار زندگی کنید اما همچنان به تعمیر چرم خود نیاز دارید، Deadwood برای شما مناسب است. این برند سوئدی کت‌های کلاسیک را با استفاده از چرم‌های باکیفیت بالا می‌سازد. این عدد جیر تیز مینیمالیست، مدرن است و نسبت به موتور چرم استاندارد شما قابل دسترسی تر است.

کاپشن مسابقه ای بسیار بد بونز ونسون نمادی است که با خدا صادق است: سوپریم آن را مجدداً تفسیر کرده است که توسط کپیتال ارجاع داده شده است و زمانی تقریباً توسط انجمن موتورسواران آمریکا به دلیل مفاهیم “غیرقانونی” فرضی آن ممنوع شده بود.

پالتو چرم

اما این فقط به ظاهر نیست. با استفاده از پوست گاو بسیار سخت و سخت افزار سنگین، برای جاده طراحی شده و برای دوام ساخته شده است.

و با توجه به اینکه ونسون هر ژاکت را با دست می‌برد و می‌دوزد – بله، همه آن استخوان‌ها به طور پیچیده‌ای یکی یکی روی آن دوخته شده‌اند – برای قیمت یک معامله نسبی است. آن را روی یک تی شرت سفید و شلوار جین بیندازید و بگذارید تمام حرف زدن را انجام دهد.

این یکی فقط به یوان مک گرگور و ایوان مک گرگور می رسد. ژاکت افسانه‌ای تریال مستر بلستاف با پنبه موم‌شده عالی بود، اما این اجرای تمام چرمی باعث می‌شود تیرک‌های دروازه را به عقب برگردانیم. و وقتی سوار گراز خود هستید و در بزرگراه پرواز می کنید، بوی چرم واقعاً با بنزین می آید.

  • منابع:
  1. The Best Leather Jackets for Men Are a Confidence Boost You Can Wear

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *