خیاطی که با شیلنگ خرطومی 2 اینچ کت و شلوار دوخت

شیلنگ خرطومی ۲ اینچ باند دریایی ساختارهای لوله‌ای لوله‌ای هستند که برای بارگیری، تخلیه، انتقال و انتقال محصولات سیال مانند نفت، گاز و آب استفاده می‌شوند.

این مجراهای دریایی با استفاده از مواد دریایی جدید و فناوری های پایدار در صنعت فراساحل به کار می روند. بر اساس پایداری، پیشرفت هایی به عنوان راه حل هایی برای محیط های چالش برانگیز ایجاد شده است. این چالش‌ها شامل گازهای شست‌وشوی، نواحی عمیق آب، تغییر دمای آب دریا، بارهای سکو و حرکت کشتی‌ها است. این محیط ها همچنین به مواد پایدار مانند کامپوزیت های دریایی نیاز دارند. این مقاله به بررسی جدول زمانی تاریخی و توسعه ثبت اختراع شیلنگ‌ها در محیط دریایی می‌پردازد.

شیلنگ

این پیشرفت های کلیدی در شیلنگ های دریایی و تنظیمات آنها را برجسته می کند. این پیکربندی‌ها شامل FPSO-FSO با اتصالات شلنگ در پیکربندی‌های زنجیره‌ای و CALM بویه-PLEM در تنظیمات Lazy-S می‌شود. این بررسی همچنین در مورد تحولات در طراحی شیلنگ ها، پتانسیل های شیلنگ ها و پیشرفت های اخیر در صنعت بحث می کند. بحث های جامع با توصیه های لازم برای کاربردهای سیال در صنعت فراساحل انجام شده است.

بخش نفت و گاز به روش‌ها، طرح‌ها و مجراهای انعطاف‌پذیر جدیدی نیاز دارد که می‌توانند برای اجرای اکتشافات در برخی از سایت‌های چاه مستقر شوند. این با استفاده از روش‌های پایدارتر و کارآمدتر انرژی برای کاهش انتشار کربن انجام می‌شود (Odijie et al. 2017a, 2017b; Wang et al. 2019; Zhang et al. 2019; Ali et al. 2020)، زیرا انتظار می‌رود مصرف انرژی در سطح جهان افزایش یابد. 28 درصد قبل از 2030 (IEA 2017؛ Doyle and Aggidis 2019).

بنابراین، رویکردهای پایدارتری نیز در زمان‌های اخیر با استفاده از کامپوزیت‌های دریایی در توسعه شیلنگ‌های باند دریایی، علی‌رغم اندازه، عملکرد خدمات و کاربرد آن در اقیانوس، مورد توجه قرار گرفته‌اند. خود اقیانوس بیش از 75 درصد از سطح زمین را پوشش می دهد و دارای بالاترین منبع انرژی فسیلی، ذخایر گاز طبیعی و ذخایر نفت خام است که استخراج، اکتشاف، اما به طور موثر مهار نشده است.

اکتشاف نفت خام شامل انواع سازه های دریایی شناور (FOS) است (چاکرابارتی 1994، 2001، 2002، 2005؛ ویلسون 2003؛ سارپکایا 2014؛ اودیجی 2016). شکل 1 یک محیط اقیانوسی را با سکوهای مختلف دریایی و کاربردهای شیلنگ های چسبیده دریایی نشان می دهد.

با این حال، شیلنگ ها دارای ویژگی هایی مانند سفتی خمشی، گشتاورهای خمشی عمودی و نیروهای محوری هستند (Pinkster and Remery 1975; Quash and Burgess 1979; Young et al. 1980; Tschoepe and Wolfe 1981; O’Donoghue 19819; O’Donoghue 19819; چاکرابارتی 1994؛ ریو و همکاران 2006؛ آنتال و همکاران 2012). علیرغم در دسترس بودن پتنت های مختلف در مورد شیلنگ های دریایی، رایزرهای دریایی، خطوط لوله، با وجود پیشرفت هایی که در صنعت و تجاری سازی آن انجام شده است، هنوز گزارش های محدودی در مورد پیشرفت در مقیاس کامل در مورد شیلنگ های باند دریایی وجود دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *