درد سرهای بازیگر معروف که توسط شال موهر خارجی به اتمام رسید!

راه‌های مختلفی برای پوشیدن شال موهر خارجی مورد علاقه‌تان وجود دارد برای ساختن ظاهر خود به سراغ یک روسری بروید، یا یکی از موارد محبوب زیر را امتحان کنید:

1. گره شل بزنید. این گره روسری در روزهای گرمتر با لباس‌های گرم‌تر به خوبی کار می‌کند، بنابراین روسری شما گلوی شما را در آغوش نمی‌گیرد و بیش از حد گرم نمی‌کند.

روسری را از طول تا کنید، آن را روی گردن خود بکشید و انتهای شل را بردارید و آنها را از حلقه باز رد کنید و انتهای شل را کمی بکشید تا گره ایجاد شود.

2. آن را روی گردن خود بکشید. روسری را پشت گردن خود بکشید و اجازه دهید دو سر آن به عنوان دو طرف بلند آویزان شود تا بدن شما را قاب کند.

شما به سادگی می توانید روسری خود را روی یک تی شرت حالت دهید تا روسری و طول آن را به نمایش بگذارید.

شال

3. روسری مربعی را امتحان کنید. روسری مربع را از وسط تا کنید و جلوی سینه قرار دهید. هر انتهای آن را بگیرید و دور گردن خود بپیچید.

این سبک ساده بستن روسری با کت کت یا پیراهن دکمه دار به خوبی کار می کند.

4. با گره دوتایی گرم بمانید. روسری دو گره زیر پالتو عالی به نظر می رسد و شبیه خمیر چلو است.

وسط روسری خود را روی سینه خود بگیرید و انتهای سمت چپ را بگیرید و آن را دور گردن و روی شانه راست خود قرار دهید و انتهای سمت راست را بگیرید و دور شانه چپ خود بپیچید.

با این کار یک شکل “U” از مرکز روسری در قفسه سینه شما ایجاد می شود. “U” را بچرخانید تا به شکل هشت تبدیل شود و سپس سمت چپ را از یک سوراخ و سمت راست را از سوراخ دیگر رد کنید.

قبل از بیرون رفتن تا حد راحتی خود را ببندید و کت خود را بپوشانید.

5. یک گره کم آویز ایجاد کنید. روسری‌های بزرگ‌تر فضای زیادی را برای بازی دعوت می‌کنند با آزمایش ظاهری منحصربه‌فرد، راه مورد علاقه خود را برای پوشیدن روسری بزرگ پیدا کنید.

می توانید آن را به دور گردن خود آویزان کنید و سپس از انتهای بلندتر یک گره کم آویزان ایجاد کنید.

6. یک طرف را روی شانه خود بکشید. ممکن است یک روسری بلندتر روی گردن خود بیاندازید و یکی از دو طرف آن را روی شانه مقابل خود بیندازید.

7. به آن حالت شال بدهید. می توانید یک روسری پتویی پهن و بلند را روی شانه های خود بیاندازید و آن را با یک کمربند دور کمر خود محکم کنید. کمربند آستین ایجاد می کند و روسری شبیه شال است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *