ربات اسباب بازی ارزان شبیه یک دایناسور شد

ربات کنترل از راه دور Bennol یک اسباب بازی قابل شارژ با باتری است که با یک بار شارژ می تواند تا 20 دقیقه بازی کندو دارای بدنه پلاستیکی ABS است که بازی کودکان را ایمن می کند و سر ربات اسباب بازی ارزان به عقب و جلو حرکت می کند، دمی دارد که تکان می خورد و هنگام پخش موسیقی چشمانش روشن می شود!

این ربات کنترل از راه دور قابل شارژ یک هدیه عالی برای هر علاقه مند به ربات است و  می توان آن را برای انجام وظایف مختلف برنامه ریزی کرد و ربات کنترل از راه دور قابل شارژ یک هدیه ایده آل برای علاقه مندان به ربات است که می خواهند در مورد برنامه نویسی و به طور کلی رباتیک بیشتر بدانند.

این ربات هوشمند چند منظوره به 2 باتری قلمی نیاز دارد و برای بچه هایی که می خواهند در مورد رباتیک و برنامه نویسی بیاموزند ایده آل است و همچنین می تواند توسط بزرگسالان بدون تجربه برنامه نویسی برنامه ریزی شود و به مدت زمان شارژ 80 دقیقه ای نیاز دارد و همچنین، این ربات کیفیت ساخت بسیار محکمی دارد، بنابراین می توانید مطمئن باشید که برای طولانی مدت دوام خواهد آورد.

ربات اسباب بازی ارزان

اسباب‌بازی‌های روباتی چیز جالبی نیستند و. آنها باعث می شوند بچه ها در هر سنی احساس کنند که به آینده قدم گذاشته اند و در عین حال از مزایای بسیاری که اسباب بازی های روباتی به ارمغان می آورند، مانند مهارت های حرکتی ظریف و حل مسئله، بهره می برند.

علاوه بر این، اسباب‌بازی‌های روباتی عشق به STEM یا علم، فناوری، مهندسی و ریاضیات را القا می‌کنند که می‌تواند در آینده به یک شغل تبدیل شود.

ربات هوشمند تعاملی Novie با انجام بیش از 75 عمل مختلف، کودکان را با فناوری ردیابی دست کنترل می کند و برای یک اسباب بازی روباتی قابل ساخت، جعبه ابزار خلاق LEGO Boost را توصیه می کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *