فوم سقفی در یاسوج که خانه ای را مشهور کرد!

سقف که به عنوان “دیوار پنجم” شناخته می شود، سطح بالای داخلی داخلی است که حد بالایی یک اتاق را می پوشاند.

بر خلاف دکور، کاغذ دیواری، مبلمان و سایر قطعاتی که محیط داخلی را تعریف می‌کنند، معمولاً فوم سقفی در یاسوج به عنوان یک جزء طراحی حیاتی مورد تأکید قرار نمی‌گیرند، که اغلب منجر به سایه سفید ساده کلاسیک می‌شود که در بسیاری از فضاهای داخلی، اگر نه بیشتر، معمول است.

با این وجود، سقف ها می توانند اهداف متعددی را در هر پروژه معماری انجام دهند.

به عنوان مثال، آنها راحتی را فراهم می کنند، به عنوان سطوح محافظ برای سایر سیستم های ساختمان عمل می کنند، عناصر ساختاری را پنهان می کنند و لایه هایی از بافت، حرکت و رنگ را اضافه می کنند.

فوم

آنها همچنین به محصور شدن یا جداسازی فضاها اجازه می دهند و به انتشار صدا کمک می کنند، بنابراین انتقال نویز بین اتاق ها را کاهش می دهند.

با شناخت پتانسیل آنها، جنبش های طراحی اخیر به دنبال ترکیب عملی و زیبایی شناسی در سقف های مدرن هستند و سطوح کاملاً کاربردی را پشت سر می گذارند که هیچ توجهی به راحتی و ظاهر بصری ندارند.

این امر با محصولات و نوآوری های جدید در بخش طراحی داخلی ممکن شده است، که با مواد، اشکال و رنگ های مختلف آزمایش کرده اند که معماران را قادر می سازد خلاقیت خود را بیشتر آشکار کنند.

برای مدت طولانی، سقف داخلی خیلی جالب نبود: بالاتر از همه، باید کاربردی باشد. معماران توجه کمی به زیبایی شناسی زیبا داشتند. خوشبختانه این موضوع در حال حاضر مربوط به گذشته است.

در پاسخ به این تمایل رو به رشد، هانتر داگلاس معماری مجموعه ای از راه حل های سقفی با کیفیت بالا در سبک ها و متریال های مختلف را توسعه داده است.

در میان آنها، خط چند پانل Heartfelt®، یک سیستم سقف نمدی مدولار، خطی و همه کاره است که اخیرا مجموعه خود را با سه اندازه جدید – 35×80، 35×130 و 35×180 میلی متر گسترش داده است و به پانل رایج 30×60 اضافه شده است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *