لامپ چراغ ترمز 207 در هوای مه آلود مانند خورشید شد

همه عملکردهای چراغ عقب فقط در یک سطح روشنایی کار می کنند، فرقی نمی کند در روز روشن باشند، در شب یا در یک صبح مه آلود روشن و تنها امکان فعلی برای تطبیق چراغ ها با شرایط نامساعد جوی، لامپ چراغ ترمز 207 عقب است.

با این حال، این اغلب به اشتباه استفاده می شود و منجر به تحریک می شود و به عنوان مثال، هیچ اطلاعات بیشتری در مورد اینکه آیا ترمزها فقط به آرامی اعمال می‌شوند یا به‌صورت ضربه‌خورده روی آن‌ها اعمال می‌شوند، ارائه نشده است.

به لطف ASIGNIS، چراغ های سیگنال جداگانه در یک لامپ ترکیبی عقب (ترمزها، نشانگر جهت و غیره) می توانند با وضعیت فعلی سازگار شوند و بسته به شرایط آب و هوایی و دید، شدت نور سیگنال ها (به عنوان مثال در روز روشن تر و در شب تاریک تر یا با سیگنال ترمز) می تواند متفاوت باشد.

نیاز برای سیگنال های ترمز متفاوت را می توان با استفاده از یک منطقه سیگنال بزرگتر، افزایش روشنایی یا افزودن فرکانس چشمک زن افزایش داد و چراغ توقف در سه مرحله بسته به کاهش سرعت فعال می شود: هر چه کاهش سرعت بیشتر باشد، LED های بیشتری روشن می شوند و در مورد توقف سخت، یک آرایه بخشی از چراغ توقف قرمز به عنوان یک تابع هشدار اضافی چشمک می زند.

در بسیاری از وسایل نقلیه، منابع نور از طریق مدولاسیون عرض پالس (PWM) کنترل می شوند و این دارای چندین مزیت برای روشنایی خودرو است و برای یک چیز، می توان از یک لامپ برای عملکردهای مختلف استفاده کرد و عمر مفید لامپ ها افزایش می یابد.

لامپ های عقب گلف V نیز از PWM استفاده می کنند و PWM امکان استفاده از یک لامپ 21 واتی را هم برای چراغ توقف و هم برای چراغ عقب فراهم می کند و عرض پالس به گونه ای مدوله می شود که لامپ 21 وات تقریباً شار نوری مشابه یک لامپ 5 واتی دارد.

اگر ترمز اکنون فعال شده باشد، زمان روشن شدن آنقدر طولانی است که 13.5 ولت در چراغ توقف وجود دارد و لامپ 21 وات شار نور کامل را فراهم می کند و پس از رها شدن مجدد ترمز، ولتاژ به 5.74 ولت باز می گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *