ماشین اسباب بازی بزرگ دسته دار باعث آموزش قوانین به کودکان میشود!

برای کودکی که به ماشین اسباب بازی بزرگ دسته دار و اشیاء معنا می‌دهد، بازی کردن و بازی با اسباب‌بازی‌ها یک چیز است
کسب و کار جدی.

موقعیت‌هایی که در ابتدا تخیلی هستند به کودکان کمک می‌کنند تا قوانینی را بیاموزند، قدمی فراتر از آنها بردارند.

توسعه و ایجاد منطقه توسعه نزدیک خود را. بچه ها بیشتر یاد می گیرند نقش های مهمی مانند مادر یا پدر بودن که در آینده از طریق نمایشنامه تجربه خواهند کرد.

اسباب بازی

بین 2 و 3 سالگی یا 9 و 10 سالگی بچه ها یک دوست خیالی دارند. طی این فرآیند که یک الگوی رشد طبیعی و یک شغل مفید، همبازی معمولا یک اسباب بازی است.

بازی کردن و بازی کردن با اسباب بازی ها فقط یک شغل نیست، بلکه فعالیتی است که از سلامت روانی کودکان حمایت می کند و به آنها کمک می کند.

ایجاد و توسعه روابط عاطفی. روند بازی نیز شامل فعالیت هایی است که به کودکان کمک کنید ارزش ها، باورها و رفتارهای اخلاقی را بیاموزند.

نمایشنامه ها محیط ایده آلی را برای آموزش فراهم می کنند بچه ها را تمیز کنند، به یکدیگر کمک کنند، صادقانه و منصف باشند، به دیگران احترام بگذارند و دوست داشته باشند.

اسباب‌بازی‌ها در واقع تصور آینده یک کشور هستند زیرا توسط بزرگسالان طراحی شده‌اند. برخی هستند.

مطالعات نشان می دهد که شرکتی که عروسک های باربی را امروز تولید می کند، “سربازان اسباب بازی آلمانی” را تولید کرده است.

در سال 1933 بر اساس گفته هیتلر “ایده ها با بچه ها رشد می کنند” مربوط به سال ها قبل از جنگ جهانی دوم بود و به آنها کمک کرد.

پیروزی در جنگ با درک و انگیزه ای که 6 سال قبل از جنگ ایجاد کرد. اسباب بازی ها مشترک هستند. زبان برای همه کودکان در عین حال شاخص های مهمی از نظام آموزشی هستند.

همینطور است برای کشور ما نیز صادق است. آسیاب های بادی اسباب بازی کوچک که زمانی توسط بچه ها استفاده می شد منبعی برای امروز بوده است.

گیاهان بادی اسباب‌بازی‌های رباتی که زمانی مورد علاقه کودکان بود، امروزه اغلب در زندگی روزمره در بخش‌های مختلف استفاده می‌شوند.

ماشین های اسباب بازی که مانند شوالیه سوار تبدیل شده اند در حال حاضر در زندگی واقعی هستند. بادبادک های کاغذی زمانی اکنون به عنوان هواپیماهای بدون سرنشین در زندگی ما هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *