ملحفه یکبار مصرف اصفهان مادام العمر شدند

سریع و آسان، در یک دقیقه یا کمتر پوست را جدا کنید با ملحفه یکبار مصرف اصفهان ما مراقبت را آسان تر کنید و تعویض ملحفه ها حداکثر 60 ثانیه طول می کشد و برای انجام این کار، به سادگی گوشه بالایی را که برچسب جداشدگی در آن قرار دارد، پایین بکشید و در امتداد درزهای روکش های ضدآب ما را جدا کنید تا ملحفه ای تازه و جدید نمایان شود و در سال 2021 به عنوان محصول مراقبت کننده سال انتخاب شد.
کیفیت لوکس، حداکثر کارایی ملحفه های یکبار مصرف ما قابلیت تنفس، خنک کننده و 32 درصد نرم تر از ملحفه های سنتی دارند و علاوه بر این، روکش‌های تشک ضدآب بی‌صدا هستند و خواب عمیق و سالم را بهبود می‌بخشند و جدای از راحتی، کاربرد نیز در اولویت قرار دارد، به همین دلیل است که هر لایه از ملحفه تخت از مواد بسیار جاذب ساخته شده است که از خیساندن مایع در یک یا چند پد جلوگیری می کند.

یکبار مصرف – روکش تشک های بیمارستانی ما یکبار مصرف هستند و لایه استفاده شده یا کثیف شده را جدا کنید تا یک ورقه ترد و جدید به دست آید و لایه بالایی را با احتیاط دور بریزید و وقتی ملحفه یکبار مصرف است نیازی به شستشو یا استفاده مجدد نیست. ملحفه های یکبار مصرف Peel-Away بهتر از پدهای Medline برای تخت های بی اختیاری در بزرگسالان است.

محصول سال Caregiver محصول ملحفه های یکبار مصرف ضد آب Peel Away به عنوان محصول سال 2021 Caregiver نام گرفت، ملحفه ضد آب ما جایگزین پدهای تخت بی اختیاری سنتی با راه حلی پیشرفته می شود که به مراقبان کمک می کند در زمان و انرژی صرفه جویی کنند و تشک نصب شده ضد آب ما تلاش برای تعویض مکرر ورقه های بی اختیاری را از بین می برد.

با ملحفه های یکبار مصرف ضد آب آشفتگی را به حداقل برسانید
اولین بار در مورد ملحفه های یکبار مصرف زمانی شنیدم که در یک گروه فیس بوک با نیازهای ویژه به آنها اشاره شد و خوشبین نبودم! ملحفه هایی که در صورت کثیف شدن می توانید آنها را بیرون بیندازید؟ بعید به نظر می رسد!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *