میز رزين روميزی صاحب یک رستوران را سرمایه دار کرد

رزین اپوکسی قبلاً سطح استاندارد اکثر انواع آزمایشگاه ها بود و برخی از مزایای میز رزين روميزی شامل دوام، طول عمر و عدم تخلخل است و رزین اپوکسی از ترکیب رزین، سیلیس، پرکننده و سخت‌کننده ساخته می‌شود، بنابراین محصول بر خلاف لایه لایه، پیوسته است و این به طول عمر آن کمک می کند و حتی زمانی که در معرض حرارت بالا و مواد شیمیایی سوزاننده قرار می گیرد، یک کانتر رزین اپوکسی برای سال ها جدید به نظر می رسد.

معایب جداول رزین اپوکسی
هنگام بررسی تفاوت میز رزین اپوکسی و میز رزین فنولیک، باید برخی از معایب هر یک را نیز در نظر گرفت و مزایای میزهای رزین اپوکسی فوق ممکن است این نوع سطح را تقریباً برای هر موقعیتی ایده آل کند و در حالی که کانترهای اپوکسی عموماً دوام و بادوام هستند، این عیب را دارند که سنگین‌تر و عموماً گران‌تر از رزین فنلی هستند و اگر متعهد به استفاده از رزین اپوکسی هستید اما می‌خواهید وزن را به حداقل برسانید، ممکن است بخواهید صفحه‌ای را انتخاب کنید که ضخامت خاصی نداشته باشد.

علاوه بر این، تهیه رزین اپوکسی اغلب دشوار است، زیرا تولید کنندگان کمتری آن را تولید می کنند و بنابراین اگر برای پروژه ای تحت فشار هستید، ممکن است در هنگام استفاده از رزین اپوکسی، رسیدن به مهلت تعیین شده برای شما دشوارتر باشد.

میز رزين روميزی

مزایای جداول رزین فنولیک
در مقایسه میزهای رزین اپوکسی و میزهای رزین فنولیک، بسیاری متوجه شده‌اند که رزین فنولیک، یک نوع رزین جدیدتر، چندین مزیت متمایز دارد.

یکی از اصلی ترین مزایای جداول رزین فنلی این واقعیت است که رزین فنولی تقریباً تمام ویژگی های رزین اپوکسی را دارد، اما معمولاً هزینه کمتری دارد و همچنین هنگام استفاده در محیط های آزمایشگاهی که مستلزم قرار گرفتن در معرض حرارت زیاد مداوم است، عملکرد خوبی دارد.

یکی دیگر از تفاوت‌های مهم جدول رزین اپوکسی و جدول رزین فنولیک که باید در نظر گرفته شود، وزن است – رزین فنلی تقریباً همیشه سبک‌تر از رزین اپوکسی است و این ممکن است در صورت ارسال مواد مورد توجه ویژه قرار گیرد، زیرا رزین فنولیک ممکن است هزینه کمتری برای تحویل داشته باشد.

معایب جداول رزین فنولیک
رزین فنولیک دارای چندین مزیت است که در بالا ذکر شد و با این حال، این ماده یک کامپوزیت ساخته شده از کاغذ کرافت فشرده و آغشته به رزین است و این ممکن است باعث شود کمی راحت‌تر از رزین اپوکسی سایش شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *