نقش مادر در انتخاب لباس بافتنی و استایل نوزاد

به عنوان اولین باری که مادر خرید شومیز یقه کراواتی کودک بسیار جالب و در عین حال گیج کننده بود. ناگهان دنیای کاملاً جدیدی از اقلام لباس پیدا شد که بتوانم با آن آشنا شوم:

لباس‌های یک نفره، تخت‌خواب‌ها، رومپرها، باندلرها، شلوارهای پا، کلاه‌ها، پیشانی‌ها، باندانا من همچنین متوجه شدم که چه نوع لباس هایی بسته به سن کودکم به راحتی در دسترس هستند طرز تهیه کیک ساده وانیلی در قابلمه را بیاموزید.

به عنوان مثال در سایزهای 0-6 ماهه، تی شرت های بی پایان وجود دارد، اما به نظر می رسد که تی شرت های کودک وجود ندارند. این باعث شد که بپرسم چرا؟

همانطور که من شروع به پوشیدن یک بسته کوچک شادی کردم، قطعات پازل به آرامی به هم چسبیدند و معنی پیدا کردند. خوشبختانه برای اولین بار مادرانی که این مطلب را می خوانند، لازم نیست منتظر بمانید تا نوزادتان به دنیا بیاید تا سر خود را دور قافیه و دلیل لباس کودک بپیچید، زیرا ما شما را با راهنمای لباس نوزادی مادر برای اولین بار تحت پوشش قرار داده ایم. عملکرد و مد.

راهنمای اولین بار مادر برای عملکرد و مد لباس کودک
0-3 ماه

اقلام اصلی پوشاک: تک لباس، خواب آور، باندلر، شلوار پا، اقلام آستین بلند با پوشش دست، کلاه.
نوزادان در این مرحله به نوعی شبیه گلدیلاک هستند، آنها چیزهایی را نه خیلی گرم، نه خیلی سرد، بلکه درست را دوست دارند.

آنها هنوز در حال توسعه توانایی کنترل دمای بدن خود هستند و اندام هایشان به راحتی با توجه به اندازه لباس بافتنی نوزاد سرد می شوند. از این رو تمام اقلام آستین بلند و پا.

ناخن های ریز انگشت کودک به سرعت رشد می کنند، مانند تیغ های کوچک هستند و تقریباً هیچ کنترلی روی بازوها یا دست های خود ندارند، بنابراین وسایل آستین بلند با روکش دست در این سن بسیار مفید هستند.

در حالی که نوزادان 0 تا 3 ماهه تحرک ندارند، مطمئناً وقتی بیدار می شوند تکان می خورند و لگد می زنند. اقلام یک تکه ای که در جای خود باقی می مانند مانند کتانی، تخت خواب و شلوار پا عالی هستند.

در نهایت باید به کارکرد لباس روی کودک فکر نکنید، بلکه به راحتی استفاده از آن روی بدن خود نیز فکر کنید. در این مرحله از زندگی کودک، شما قطعاً در هنگام تعویض لباس‌های خود دچار کمبود خواب خواهید شد، بنابراین به خودتان لطف کنید و گیره‌ها را به جای دکمه‌ها و زیپ‌ها را به جای گیره‌ها انتخاب کنید.

اینجاست که اقلامی مانند «قهوه برای لاغری شکم و پهلو» یا روپوش‌های خواب ته باز زیر یک قنداق آسان در شب خوب هستند.

 

  • منابع:
  1. First Time Mom’s Guide to Baby Clothes Function and Fashion
  • تبلیغات:
  1. پسته اواخر تابستان یا اوایل پاییز
  2. بزرگ ترین ستاره ای که دوهزار میلیون برابر خورشید است!
  3. آشنایی با تخت خواب نوزاد
  4. بهبود کیفیت آموزشی ساعت کودکان مدرسه‌ای محروم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *