نکاتی برای استفاده بهتر از واکس پوشاک چرمی در خانه

انواع چرم های مومی و واکس کاپشن چرم را می توان در انواع مختلفی از مواد مانند: الیاف مصنوعی، وینیل، پنبه، نایلون، اکریلیک و سایر الیاف مصنوعی.

همچنین چرم مومی در استخوان‌های مورد استفاده در اسباب‌بازی‌ها و سایر لوازم خانگی یافت می‌شود. بستر بیشتر حیوانات خانگی از چرم مومی ساخته شده است.

چرم مومی آنیلین
به نوعی از چرم که درخشندگی مومی دارد، چرم آنیلین می گویند. وام خود اشتغالی بانک کشاورزی  این نوع چرم درخشندگی روغنی دارد و معمولاً وقتی خشک می شود کدر می شود.

سه نوع چرم دیگر وجود دارد که درخشندگی مومی دارند. انواع دیگر چرم ها نامیده می شوند. چرم تمام دانه، چرم دانه ای خرد شده و چرم ساده یا دانه ای.

نحوه تشخیص موم چرم آنیلین
اگر چرم مومی را نمی شناسید، وایتکس برای خشکاندن درخت باید از هم اکنون به دنبال این نوع کالاهای چرمی باشید. اگر آب به داخل نفوذ کند، به این چرم آنیلین می گویند.

هنگامی که آب خشک می شود، چرم سفت می شود و رنگ معمولاً به سرعت بهبود می یابد، اغلب به سرعت هنگامی که آب خشک می شود.

اپیلاسیون چرم نوباک
چرم نوبوک یک ماده طبیعی است که بسیار نرمتر از جیر یا هر نوع چرم دیگری است. بسیار بادوام است و اگر به درستی از آن مراقبت شود می تواند سال ها دوام بیاورد.

هنگامی که موم را روی چرم نوباک می‌زنید، از آن در برابر آسیب آب محافظت می‌کند. تا زمانی که آن را در معرض رطوبت قرار ندهید، مشکلی با آسیب آب نخواهید داشت. این یک انتخاب بسیار بهتر از چرم نوبوک است که در معرض ترک خوردن، شکافتن و محو شدن است.

اگر چرم مومی دارید و می خواهید بدانید که چگونه آن را تمیز کنید، وایتکس اسید است یا باز ابتدا باید بدانید که چه نوع چرمی است. سه نوع مختلف از جمله چرم تمام دانه، نیم دانه و چرم کش دار وجود دارد.

هر نوع روش تمیز کردن و مراحل خاص خود را دارد که باید هنگام تمیز کردن انجام دهید. به عنوان مثال، اگر یک کالای چرمی تمام دانه دارید، معمولاً برای تمیز کردن آن و پاک کردن هرگونه کثیفی و زباله‌ای که ممکن است به اجناس چسبیده باشد، به برخی از محصولات تمیزکننده نیاز دارد.

 

  • منابع:
  1. Why Leather Wax Is A Good Alternative To Dry Leather
  • تبلیغات:
  1. رویت ققنوس بر روی قله اورست!
  2. مراکز علمی تدریس قهوه
  3. انواع ست روتختی زیبا
  4. مردی که از پشت بام خانه توانست به درآمد میلیونی برسد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *