واکس کاپشن چرم تجربه ای متفاوت از زیبایی دوام ایجاد می کند

راهنمای نهایی برای مراقبت از چرم
از کیف های دستی و کیف های دستی گرفته تا ژورنال ها و کیف پول ها، واکس کاپشن چرم ما می خواهیم شما از کالاهای چرمی خود برای یک عمر لذت ببرید. از لحظه ای که آنها ساخته می شوند، تا زمانی که در آغوش شما می رسند، باید به درستی از آنها مراقبت کنید.

با راهنمای مفید ما، ارزشمندترین قطعات شما برای سال های آینده زیبا به نظر می رسند. با پوشش تمام مراقبت‌ها و نگهداری روزانه تا تعمیرات کوچک و نظافت تخصصی، در اینجا همه چیزهایی که درباره مراقبت از چرم باید بدانید را خواهید یافت.

چگونه از کالاهای چرمی خود مراقبت کنیم
با صرف زمان برای مراقبت از چرم، وام خود اشتغالی بانک کشاورزی ارزش خود را حفظ خواهید کرد و ظاهر ارزشمندترین قطعات خود را حفظ خواهید کرد.

مراقبت روزانه
مراقبت از کالاهای چرمی شما با مراقبت روزانه شروع می شود. تنها با رعایت چند قانون ساده، می توانید از فرسودگی و پارگی غیر ضروری جلوگیری کنید و عمر لوازم جانبی خود را برای سال ها افزایش دهید:

چرم یک پوست است و می تواند کشیده شود. وایتکس اسید است یا باز از پر کردن بیش از حد کیف دستی، کیف دستی یا کیف پول خود برای حفظ حالت اولیه خود اجتناب کنید

در مورد وسایل چرمی که اغلب استفاده می کنید بیشتر مراقب باشید. هر هفته زمانی را برای پاک کردن گرد و غبار و لکه ها با یک پارچه یا برس نرم اختصاص دهید

خط و خش می تواند از یک قطعه بی عیب و نقص کند. مراقب باشید هنگام بیرون رفتن از تماس با لباس های بسیار تزئین شده، سطوح تیز یا جواهرات درشت خودداری کنید.

چرم مرطوب نیاز به مراقبت بیشتری دارد، وایتکس برای خشکاندن درخت بنابراین اگر باران پیش بینی می شود، به یاد داشته باشید که چتر بردارید

 

  • منابع:
  1. The Ultimate Guide To Leather Care
  • تبلیغات:
  1. تفاوت بین پارچه پلی استر و ریون
  2. به راحتی با سکه ثروت آفرینی نمایید
  3. سرعت رشد لیمو عمانی در مناطق مختلف
  4. استفاده از رب گوجه برای بوتاکس صورت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *