پودر لباسشویی فله تبریز با داشتن 10 نوع آنزیم رکورد شکنی نمود

پودر لباسشویی ضد پیری لباس های شما را حتی پس از چندین بار شست و شو به نظر می رسد و متأسفانه اکثر پودرهای استفاده شده در لباسشویی به مرور زمان محو می شوند و پودر لباسشویی فله تبریز از فناوری مراقبت از فیبر برای محافظت از الیاف پارچه و زیبا و صاف نگه داشتن آنها استفاده می کند و این کار شستن کثیفی‌ها را بدون آسیب رساندن به لباس‌ها آسان‌تر می‌کند.

Skip به طور علمی با فناوری مراقبت از فیبر فرموله شده است که الیاف پارچه را می پوشاند و از آن محافظت می کند تا به مبارزه با پنج نشانه پیری زیر کمک کند:

لکه ها را از بین می برد
سفیدی را حفظ می کند
رنگ را حفظ می کند
Bobbles را حذف می کند
از زبری جلوگیری می کند

پودر لباسشویی فله تبریز
بر خلاف اکثر پودرهای لباسشویی، پودرهای لباسشویی ضد پیری Skip مزایای متعددی دارند و در اینجا هفت دلیل برای استفاده از آن وجود دارد:

Skip از لباس های شما در برابر آسیب های ناشی از شستشو و استفاده منظم محافظت می کند.
مواد شوینده اسکیپ بیش از 60 سال است که وجود دارند و ما به عنوان کارشناسان لباسشویی، محصولات به روز و از نظر فناوری پیشرفته تولید می کنیم.
پودر شوینده اسکیپ دارای فرمول پیشرفته ای است که برای از بین بردن آسان لکه های سرسخت طراحی شده است.
به طور کامل حل می شود و به عمق الیاف پارچه نفوذ می کند تا لباس های شما را تمیز و مراقبت کند.
رنگ و بافت لباس شما را حتی پس از چندین بار شستشو حفظ می کند و بنابراین احساس لوکس پارچه های مورد علاقه خود را از دست ندهید.
اسکیپ دارای کپسول های عطری با ماندگاری طولانی است که بوی تازگی لباس های شما را تا هفته ها پس از شستشو حفظ می کند. پودر ما حتی زمانی که لباس ها مدتی در کمد بوده اند، عطر را آزاد می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *