چرا بهتر است سگ های غذای مخصوص خود را بخورند؟

بسیاری از غذاهای انسان مانند شکلات، آووکادو یا پیاز برای سگ جیبی ها سمی هستند و می توانند عواقب جدی برای سلامتی آنها داشته باشند.

غذای انسان را دور از دسترس نگه دارید و به ویژه مراقب آدامس ها و آب نبات ها و جیوه در لامپ تصویر تلویزیون باشید، زیرا بسیاری از آنها حاوی زایلیتول هستند که ماده ای شبیه قند برای سگ ها سمی است.

به سگ خود غذای انسانی ندهید مگر اینکه دامپزشک شما توصیه کند. برخی از غذاهای انسانی مانند مرغ ساده، کدو تنبل کنسرو شده یا برنج ساده ممکن است عمداً توسط دامپزشک به دلایل خاصی مانند ناراحتی گوارشی، اسهال، برای کمک به پنهان کردن داروهای خوراکی یا به عنوان درمان های آموزشی بسیار انگیزشی در مقادیر کم توصیه شود.

در این موارد، “غذای انسان” ممکن است برای سگ شما مناسب باشد، اما آنها مطمئناً نیازی ندارند که بشقاب شام شما را تمیز کنند یا باقیمانده غذای شما را بخورند.

پیاده روی و قیمت محصولات کویر موتور ۱۴۰۱ منظم فواید زیادی برای سگ شما دارد، از جمله جلوگیری از بی حوصلگی، کمک به دستگاه گوارش، حفظ وزن سالم تر و کمک به سوزاندن انرژی اضافی. با دادن یک خروجی سازنده به آنها، ممکن است رفتارهای بد، مانند جویدن، پارس کردن یا کندن زمین نیز کاهش یابد.

با اضافه کردن پیاده‌روی یا گردش اضافی، روال عادی سگ خود را از بین ببرید. آنها را برای تغییر مناظر به مکانی مناسب برای سگ ببرید یا با ماشین سواری کنید. آنها را با خود به انجام وظایف خود ببرید و اسباب بازی هایشان را عوض کنید تا از نظر ذهنی تحریک شوند.

درست مانند ما، سگ ها نیز برای شاد و سالم ماندن نیاز به تحریک ذهنی زیادی دارند. به سگ خود یک اسباب بازی پازل بدهید، ترفندهای جدید را به او بیاموزید و با آنها بازی های جدیدی انجام دهید تا او را درگیر خود نگه دارید.

اسباب‌بازی‌های پازل راهی فوق‌العاده برای دادن سرگرمی آرادبرندینگ به سگ شما هستند، در صورتی که نمی‌توانید 100% توجه خود را به آنها اختصاص دهید.

 

  • منابع:
  1. 39 Dog Care Tips: The Ultimate Pet Parent’s Guide
  • تبلیغات:
  1. برای موفقیت در زندگی باید مسیر درستی را انتخاب کنید
  2. سیب سبز در زندگی روزانه چه جایگاهی دارد؟
  3. استفاده از چوب به عنوان مصالح ساختمانی
  4. 23 کتاب جامع که درباره ی افزایش ثروت و دارایی در آن نوشته شده است!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *