کفش فوتبال سالنی که میتواند از صدمات ورزشی پیشگیزری کند!

کفش فوتبال سالنی، مانند آدیداس سامبا که در بازار مسلط است، دارای زیره صاف لاستیکی و رویه چرم کانگورو و جیر است. پاشنه به قسمت بالایی سیمان شده است.

الگوی آج دارای مثلث های به هم پیوسته یا یک الگوی شاه ماهی در زیر توپی پا برای کشش، یک دیسک چرخشی در زیر متاتارس و یک پاشنه آج فرورفته است. این کفش ها دارای تناسب اندکی هستند.

برندهای پیشرو شامل آدیداس، نایک، پوما، آمبرو و لوتو هستند و قیمت های سال 2013 بین 50 تا 100 دلار است.

بسیاری از کفش ها در رنگ مشکی اصلی هستند، اما می توانید کفش های نقره ای روشن، لیمویی داغ، گیلاسی، سفید و چند رنگ را نیز پیدا کنید.

کفش

وزن کفش‌های داخلی از 9 تا 12 اونس متغیر است. توری ها ممکن است نمایان و در مرکز یا نامتقارن باشند یا در مرکز زیر یک زبان کشیده پنهان شوند.

کفش‌های فوتبال داخلی باید به شما امکان بدوی به جلو، برش جانبی و چرخش را بدهند، به همین دلیل است که الگوی آج پایین‌تر و متفاوتی نسبت به کفش دویدن دارند.

به گزارش وب سایت یورو اسپورت، کفش های داخلی برای بازی فوتبال داخل سالن یا فوتسال در سالن بدنسازی یا در زمین چمن داخلی فوتبال طراحی شده اند.

از آنجایی که کفش‌های فوتبال سرپوشیده نسبت به کفش‌های دویدن دارای بالشتک کمتری هستند، بازیکنان داخل سالن اغلب برای ایجاد راحتی بیشتر، جا کفشی یا پاشنه ژله‌ای می‌خرند.

کفش‌های فوتبال داخل سالن کنترل بهتری بر توپ نسبت به کفش‌های دویدن به شما می‌دهند و انجام کات و دوی سرعت را برای شما آسان‌تر می‌کنند.

زیره لاستیکی سطوح داخلی را علامت گذاری نمی کند و با قوانین تأسیسات فوتبال داخلی در برابر کفش هایی با گیره های پلاستیکی یا فلزی بیرون زده که ممکن است به چمن آسیب برساند مطابقت دارد.

زمین های فوتبال سرپوشیده دارای سطحی هستند که معمولاً دانه های لاستیکی و الیاف شمع را در تاسیسات جدیدتر و مواد فرش مانندی را در تاسیسات قدیمی تر مخلوط می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *