رکورد فروش کیف مکرومه مدل صدفی برای سال جدید میلادی رقمی عجیب است

خانم ها هدف اصلی برندهای کیف های لوکس هستند و افزایش روزافزون زنان در موقعیت های با ارزش خالص (به دلیل کارشان) باعث تشویق خرید طرح های گران قیمت می شود، کیف مکرومه مدل صدفی  مترادف با موقعیت اجتماعی دور از طبقه متوسط ​​است.

به این اضافه می کنیم که در طول همه گیری همه گیر، خرید کیف های لوکس کند شده است زیرا این زنان بیشتر در خانه کار می کردند، کسانی که شغل خود را حفظ کرده‌اند و حقوقشان آسیبی ندیده است اکنون به دفتر بازگردند و به دنبال کیف‌های جدید باشند تا این کار را به سبک انجام دهند. منطقه آسیا و اقیانوسیه و هند قدرتمندترین بازارها برای فروش کیف های لوکس هستند.

حالا وقت آن است که درباره امضاها صحبت کنیم، ابتدا باید به این نکته اشاره کنیم که در مواجهه با تورم، برندهای لوکس قیمت‌های خود را افزایش داده‌اند، پدیده‌ای که به افزایش درآمد منجر می‌شود.

برندها به تعداد واحدهای فروخته شده اهمیت نمی دهند بلکه برای محاسبه سود ارزش قائل هستند، اگر آنها فروش خود را حفظ کنند اما قیمت ها را افزایش دهند سود آنها سر به فلک می کشد.

بالاخره شبکه های اجتماعی هم بخشی از فروش را برای یک تجارت به همراه دارد، کیف ها موضوع مورد علاقه هستند و دیدن مداوم آن ها باعث افزایش خرید آنی می شود، برای مثال، کمپینی که دیور برای «زین» جدیدش انجام داد، انقلابی بود.

باید در نظر بگیریم که خانه هایی مانند دیور، گوچی، لویی ویتون، ورساچه و شنل تعامل بسیار بالایی دارند و تعداد فالوورهای آن به میلیون ها نفر می رسد.

راهی برای نشان دادن موفقیت و خوش سلیقه است، برای این شخص خارج از یک شرکت مالی به نظر می رسد که رسیدن به یک مکان حرفه ای که در آن بتوانید یک کیف با قیمت مناسب یا بیشتر بخرید یک نقطه عطف معمول است که می تواند باعث شود کیف در همه جا حضور داشته باشد اما من آن را در مقایسه با صنعت که بسیاری از گزینه ها اشباع شده است با طراوت می دانم.

گاهی به بازار یا همسایه می رویم، فقط سه چیز وجود دارد که می خواهیم با خود ببریم: کلید، کیف پول، تلفن. ما نمی خواهیم برای سه چیز کیف با خود ببریم، همه این چیزها در جیب ما جا نمی شود پس باید از یک کیف مکرومه استفاده کنیم که مدل صدفی آن بسیار شیک و باکیفیت است.

در داخل این کیف، حلقه کلید مخصوص به خود، یک جیب داخلی برای جلوگیری از تماس گوشی و کلیدها با یکدیگر و خراشیدگی صفحه گوشی و یک دسته جانبی برای قرار دادن آن بر روی مچ قرار دارد، علاوه بر این، اندازه آن به اندازه ای است که به راحتی می توان آن را حمل کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *